آتلیه طراحی و خلاقیت

ما در گمان ظاهری زیبا به کسب و کار شما میبخشیم
خدمات آتلیه طراحی و خلاقیت

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تصویر برداری حرفه‌ای از محصول یا خدمات شما

تیزر ویدیویی

تهیه و طراحی تصاویر برای صفحه شما

طراحی هویت بصری

برند شما برای رشد کردن نیاز به لمس شدن دارد

میکس و مستر صدا و تصویر

معجزه صدا و تصویر برند شما را دگرگون میکند

انیمیشن و موشن گرافیک

راه حل آسان برای دیده شدن بصورت نوین

طراحی گرافیکی

یک نمای زیبا مشتری را به سمت خود میکشد

پلن‌های آتلیه طراحی و خلاقیت

Plan DCS-C

پلن سفارشی
ثبت سفارش و استعلام قیمت
  • تیزر ویدیویی
  • طراحی گرافیکی
  • طراحی هویت بصری
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • انیمیشن و موشن گرافیک
  • میکس و مستر صدا و تصویر
جهت مشاوره آتلیه طراحی و خلاقیت با ما در ارتباط باشید

شاید برای شما سوال باشند

نمایش گذاشتن سوژه در محیط آنلاین یا تبلغیات چاپی برای اهداف تجاری است؛ فروشندگان اغلب اوقات از تصاویر صنعتی به عنوان اطلاعاتی بیشتر استفاده می‎‌‌کنند تا مشتریان بالقوه بابت آن راغب به خرید شوند.

تیزر تبلیغاتی در واقع ویدیویی کوتاه است که به صورت مختصر به معرفی برند، محصولات و خدمات آن می‌پردازد؛ تیزرها به عنوان بخشی از انواع ویدیو مارکتینگ شناخته می‌شود که تأثیرات بالقوۀ زیادی در شناخته شدن برندها دارند. هدف از تولید فیلم تبلیغاتی، آشنایی مخاطبان و مشتریان با کسب و کارها و تبدیل کردن آن‌ها به مشتریان بالفعل است

تمام کسب و کارهای دنیا چه به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی برای خود نام و نشانی انتخاب می کنند. انتخاب نامی منحصر به فرد و اختصاصی برای یک کسب و کار را می توان اولین قدم برای طراحی یک هویت برند دانست.

هیچ فردی دوست ندارد از جایی خرید و یا خدماتی دریافت کند که نام، نشان و به صورت کلی هویتی مشخص ندارد. قطعا این موضوع برای همه ما در زندگی قابل لمس است. ما دوست داریم تا از معروفترین برندهای دنیا پوشاک تهیه کنیم و یا غذاهای بهترین رستوران های زنجیره ای را برای یکبار هم که شده، امتحان کنیم.

 

برای اینکه بدانید مهمترین مزیت های استفاده از هویت بصری چیست و چه تاثیری در برندینگ کسب و کار شما دارد، نظرتان را به برخی از مهمترین مزیت های استفاده از آن جلب می کنیم:

  • باعث انتقال صحیح پیام سازمان به کاربران می شود.
  • اعتماد کاربران را به سادگی جذب می کند.
  • باعث افزایش اعتبار در محیط کسب و کار می شود.
  • حس وفاداری و شناخت کاربران به برند را افزایش می دهد.
  • تجربه کاربری (UX) را بهبود می بخشد.
  • وغیره…