چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ | ضرورت طراحی سایت + تولید محتوا

  • Home
  • Blog
  • Services
  • چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ | ضرورت طراحی سایت + تولید محتوا
ضرورت طراحی سایت | چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ | گمان

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ | ضرورت طراحی سایت + تولید محتوا

کرونا دلیل بسیار محکمی برای افرادی بود که اعتقاد به کسب و کارهای اینترنتی نداشتند. به ازای هر موج از کوید 19 خیلی کسب و کارها به طور کلی از بین رفت. از همین شرکت‌ها درک کردن که از تغییر حالتشان از کسب و کار سنتی به کسب و کار مدرن یا الکترونیکی می‌تواند به بقای آن‌ها در این وضعیت کمک کند. در این مقاله قرار است تا شما با چرایی ضرورت طراحی سایت و رفتن به سمت کسب و کار اینترنتی اطلاعاتی را دریافت کنید.

وب سایت، همان غرفه شما در نمایشگاه اینترنت است

فرض کنید که شما در یک محله یا در یک نمایشگاه غرفه‌ای دارید تا محصولات یا خدمات خود را در آنجا ارائه دهید. یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث دیدنتان می‌شود، ویترین مغازه شماست. هر چقد این ویترین زیباتر چیده شود، بازدید از مغازه شما بیشتر می‌شود. وب سایت هم همان مغازه یا غرفه شما در دهکده جهانی اینترنت است. نمایشگاه که بینهایت غرفه دارد و هر کسی می‌تواند یک جا برای خود رزرو کند تا محصول یا خدماتش را به مردم سراسر جهان معرفی کند.

 

تولید محتوا کلید دیدن شدن شماست

اگر با شما رو راست باشیم، هر چقد هم که ویترین خود را زیبا طراحی کنید تا زمانی که یک فروشنده خوب نداشته باشید، هیچکدام از جنس‌هایتان را نمی‌توانید بفروشید. در واقع بخش تولید محتوا در سایت شما، نقش همان فروشنده را برای شما بازی می‌کند. حال بستگی به شما دارد تا قصد دارید تا از فروشنده حرفه‌ای استفاده کنید یا خیر؟

 

کسب کار اینترنتی خود را حرفه ای شروع کنید

کسب و کار اینترنتی خود را حرفه ای شروع کنید

خیلی‌ها بر این باور هستند که چون کسب و کار کوچکی دارند نیاز به طراحی سایت و داشتن صفحه در فضای مجازی ندارند. اما این باور کاملا غلط است! شما می‌توانید با شروع کارتان در حوزه کسب و کار اینترنتی با هر حجمی از مشتری و فروش، به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در دسترس بودن بستر اینترنت، اکثر مردم برای پیدا کردن هر چیزی سریعا به آن مراجعه می‌کنند.

 

از تنبل شدن مردم برای توسعه کسب و کار اینترنتی استفاده کنید

همانطور که گفتیم در دسترس بودن اینترنت باعث شده تا مردم بیشتر از هر زمانی نسبت به انجام دادن کارهای روزمره‌شان هم از اینترنت استفاده کنید. برای مثال پنج سال پیش خرید از سوپرمارکت یا میوه‌فروشی به صورت آنلاین برای خیلی‌ها غیر قابل باور بود. اما در همین چند سال آنقدر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته که خیلی‌ها برای خرید نان هم از اپلیکیشن‌های اینترنتی استفاده می‌کنند.

 

با کسب و کار اینترنتی راحت تر مشتری جذب کنید

یکی از بهترین مزیت‌های کسب و کار اینترنتی، جذب راحت مشتری است؛ چرا که مردم برای رفع نیاز خود به اینترنت مراجعه می‌کنند و پس از گشتن در این فضا به سایت‌های مختلف مراجعه می‌کنند. همچنین گوگل سرویس‌هایی مثل گوگل ادز در اختیارتان قرار داده تا پرداخت هزینه سعی کنید در کلمه کلیدی‌های مورد نظرتان در Top Rank گوگل قرار بگیرید.

 

24 ساعته پول در بیاورید؛ زمان طلا است

ضرورت طراحی سایت برای شروع یک کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از مزیت‌های کسب و کار اینترنتی، درآمد زایی 24 ساعته است. شما برای بودن در مغازه زمان مشخص دارید و اگر در ساعتی در آن حضور نداشته باشید، قطعا درآمدی هم نخواهید داشت. اگر کمی به این موضوع بیشتر فکر کنید، متوجه خواهید شد شما با زمان کمتر می‌توانید درآمدی بیشتر را از کسب و کار خود داشته باشید.

 

با هزینه کمتر درآمد بیشتری بدست بیاورید

اگر شخصی دارای مهارت یا تخصصی باشد، باید چندین میلیون هزینه کند تا جایی برای ارائه آن فراهم کند. اما شما با هزینه‌های بسیار پایین‌تر می‌توانید تمامی وجهه‌های کسب و کار خود را تنها با طراحی یک وب سایت معرفی کنید. صرفه جویی در هزینه‌ها از دستاورد‌های مهم کسب و کار آنلاین است.

 

در این مقاله سعی کردیم تا چرایی طراحی سایت تا حدودی به شما معرفی کنیم. البته که هزاران دلیل دیگر نیز وجود دارد که می‌توان اثبات کرد، رفتن به سمت کسب و کار دیجیتال بسیار منطقی است. البته که قطعا در شروع راه ممکن است به مشکلات کوچک و بزرگی بربخورید اما شک نداشته باشید که اگر طبق اصول در مسیر درست قرار بگیرید؛ از این راه می‌توانید درآمد بسیار بیشتر نسبت به کسب و کار سنتی بدست بیاورید و چه بسا این کار باعث شود تا محدوده کار شما گسترش یابد.

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید
لینک کوتاه:
http://goman.ir/?p=3108

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *