مشاوره کسب و کار و برندینگ

ما در گمان شما را هدایت خواهیم کرد تا رشد کنید
خدمات مشاوره کسب و کار و برندینگ

مشاوره کسب و کار

تولید محتوا طبق حوزه فعالیت شما

توسعه برند

پاسخگویی به دایرکت و اداره صفحه

پلن‌های مشاوره کسب و کار و برندینگ

اینجا شروع خلق ایده‌های شماست

Plan BCB

مشاوره کسب و کار و برندینگ
ثبت سفارش و استعلام قیمت
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره حضوری
جهت مشاوره مدیریت و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید

شاید برای شما سوال باشند

او فردی است که در رابطه با حوزه‌های مختلف یک کسب و کار و مشکلات احتمالی آن علم و آگاهی کافی و لازم را دارد، اگر فردی صاحب کسب و کار کوچک و یا بزرگ باشد، با مشکلات ریز و درشتی روبرو خواهد شد. اگر بدون مشورت با یک مشاور آگاه پیش برود مطمئنا کسب و کار او به خطر خواهد افتاد.

مشاوران کسب و کار معمولاً در زمینه هایی مانند بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت، امور مالی و حسابداری فعالیت دارند. مشاوران کسب و کار با ارزیابی نقاط ضعف و توصیه راه حل‌های تجاری وظیفه بهبود عملکرد شرکت ها را بر عهده دارند. در واقع حضور یک مشاور توانا در هر کدام از این بخش‌هایی که اشاره شد، میتواند باعث شناسایی نقاط تاریک شده و با تبدیل آنها به نقاط روشن، در بهبود بهره‌وری، نقش چشمگیری داشته باشد.

در دنیای امروز تعداد برندها و رقابت کسب و کارها افزایش یافته است. همچنین موانع موفقیت کسب و کارها روز به روز بیشتر می شوند و لزوم مشاوره برندینگ بیش از پیش احساس می شود. مدیران سازمان ها پیوسته در تلاشند تا کسب و کاری سالم و سودآور داشته باشند و به همین علت به دنبال کشف راه های اثرگذار بر خرید مصرف کننده هستند.

مشاور برندینگ با طراحی خردمندانه تکنیک های برند سازی راهکارهایی برای کسب و کارها ارائه می کند که حس تعالی و بهره وری سازمانی را افزایش می دهد. مشاور برندینگ در زمینه اجرای تکنیک های برندینگ، پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی و تحلیل بازخوردها سازمان ها را همراهی می کند.

اولین گام در مشاوره برندینگ برقراری ارتباط میان برند و مخاطبان آن برند است که این کار به وسیله کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان و دیجیتال مارکتینگ است. معمولا به علت قیمت گذاری گران یا ارزان ارتباط درستی بین سازمان و مخاطب شکل نمی گیرد و در این حالت با افزایش تبلیغات تاثیری در فروش رخ نخواهد داد.

در این هنگام حضور مشاور برندینگ خبره و متخصص در اجرای یکپارچه برنامه ها و رعایت اصول برندینگ کمک قابل ملاحظه ای خواهد داشت. هر برند صرفه نظر از قیمت محصولات و خدماتش می تواند مشتریان و طرفداران خاص خود را داشته باشد و افراد علاقمند به این برند از نظر نیاز و بودجه با محصولات پیشنهادی همخوانی و مطابقت خواهند داشت. اما نکته مهم اینجاست که چه پارامترهایی در خرید مخاطبان نقش موثری دارد، موضوعی که مشاور برندینگ سازمان با بررسی وضعیت کسب و کار و رفتار مخاطبان می تواند به طور کامل و دقیق به شما راهکار مناسب پیشنهاد دهد.