بهترین آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی | جالب‌ترین

بهترین آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی | جالب‌ترین | گمان

بهترین آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی | جالب‌ترین

خوب است یاد آوری کنیم که در گذشته نچندان دور؛ وقتی هنوز فضای مجازی و اینترنت اینقدر پیشرفت نکرده بود و ما مجبور بودیم که فقط از تلویزیون برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنیم؛ آگهی‌های تلویزیونی تاثیر گذارترین روش در دنیای مارکتینگ بود. آگهی‌هایی که تک به تک آن‌ها برای شرکت‌هایشان چندین میلیون دلار سود آوری کرده‌اند. با ما همراه باشید تا بهترین و جالب‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی دنیا در تاریخ ادوار به شما معرفی کنیم.

همکاری تاریخی کوکاکولا با لیگ ملی فوتبال آمریکا NFL

یکی از تاریخی‌ترین و بهترین تبلیغات آگهی تلویزیونی توسط همکاری دو شرکت کوکاکولا و لیگ ملی فوتبال آمریکایی طراحی و ساخته شد. بعد از پخش این اگهی تبلیغاتی در شبکه‌های آمریکا، هم ورزش فوتبال آمریکایی و هم نوشابه کوکاکولا بین مردم محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرد. در این آگهی تلویزیونی از جو گرین بازیکن معروف آن روزهای تیم ملی فوتبال آمریکایی هم استفاده شد.

 

باز هم یک ورزشکار و یک تبلیغات موفق از مک دونالد

عکس مایکل جردن و لری برد ستارگان سابق nba که در تبلیغات مک دونالد بازی کردند

در آن زمان دیدن مایکل جردن و لری برد در یک آگهی تبلیغاتی آن هم برای یک برند فست فود شاید خیلی عجیب و غیر باور بود. اما کمپانی مک دونالد در اقدامی اعجاب انگیز آگهی تبلیغات تلوزیونی را منتشر کرد که در آن لری و مایکل برای خوردن یک بیگ مک شرط می‌بنند که تا زمانی که کسی شکست نخورد این پرتاب‌ها ادامه خواهد داشت. نکته جالب این آگهی این بود که هر پرتاب مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شد تا جایی که برای پرتاب توپ به سبد از زمین بازی بیرون می‌روند و از یک ساختمان بلند پرتاب‌ها را انجام می‌دهند.

 

آگهی تبلیغاتی نوین Energizer

شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که آگهی تبلیغ یک باتری در سال 1989 میلادی آنقدر محبوب شود که به یکی از خلاقانه‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی تاریخ شناخته شود. شرکت Energizer برای تبلیغ محصول خود با کمی چاشنی طنز رقیب خود یعنی شرکت Duracell را به سخره گرفت. این تبلیغات با شعار It Keep Going and Going and Going به قدری مورد توجه‌هات گرفت تا سال‌ها هم به عنوان یکی بهترین آگهی‌های تبلیغاتی تلوزیون در این حوزه بود. در واقع این تبلیغات به سادگی و با شوخی در حال مخابره کردن پیامی بود که همه‌ها دنیا آن را فهمیدند.

 

آگهی برند always هوشمندانه و مدرن

تا الان قطعا برای هرکسی پیش آمده که گفته مثل دخترها رفتار نکن یا مثل دخترها غر نزن. مسئله تفاوت گذاشتن بین خانم‌ها و آقایان همیشه مطرح بوده و هست. شرکت always که تولیدکننده وسایل بهداشتی مخصوص زنان است؛ با هدف گرفتن این موضوع کمپینی را با نام #like_a_girl راه‌اندازی کرد که مانند بمب ساعتی در فضای مجازی عمل کرد. این شرکت قصد داشت تا در این آگهی تبلیغاتی نشان دهد که هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود نداشته و همه‌ی این‌ها یک کلیشه کهنه است. بعد از پخش این آگهی فروش برندalways  تا به امروز چندین برابر شد و باعث شد تا همه این برند را به عنوان فعال در حوزه حقوق زنان بشناسند.

 

استفاده از عنصر ویژگی محصول در آگهی تویوتا

برند معروف تویوتا

بی شک شرکت خودروسازی تویوتا برای ما ایرانی‌ها برندی نام آشنا بوده که نه فقط در کشور ما بلکه در بیشتر کشورهای جهان نیز در حوزه فروش بسیار قوی است. یکی از جالب‌ترین آگهی‌های تبلیغات تلویزیونی متعلق به شرکت تویوتا می‌باشد که بسیار هوشمندانه و خلاقانه بوده. این آگهی مربوط به تبلیغ مدل پریوس تویوتا است که نشان می‌دهد چند نفر بعد از دزدی از بانکی دست به دزدی از این مدل ماشین می‌زنند. پلیس ساعت‌ها دنبال این ماشین حرکت می‌کنند اما این ماشین با بالاترین سرعت به حرکت ادامه می‌دهد. نکته جالب این تبلیغ انتقال پیام هیبریدی بودن آن است که کاملا نامحسوس به ببیننده القا می‌شود.

آیا شوت‌های بکهام به سطل‌های آشغال را دیده‌اید؟

به جرائت یکی از زیرکانه‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی که به عمرم دیده‌ام مربوط به شرکت پپسی می‌شود که بسیار هم در فضای مجازی وایرال شد. شما در این فیلم دیوید بکام فوتبالیست مشهور سال‌های نچندان دور را می‌دید که در حال نوشیدن نوشابه پپسی است. او اقدام به سه شوت خارق العاده می‌کند که توپ‌ها در سطل زباله‌ای که آن طرف ساحل بود می‌افتد. نکته جالبی که آن روزها مطرح بود واقعی یا غیر واقعی بودن این کلیپ بود که بعدا توسط خود دیوید بکهام تایید شد. او اعلام کرد که برای این کار 6 ساعت به طور مداوم تمرین کرده تا بتواند پشت سر هم اینکارا انجام دهند. نکته جالب این آگهی تبلیغاتی، القای حس واقعی بود به شما بود.

 

 

در این مقاله سعی کردیم تا معروف‌ترین، بهترین و جالب‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی را به شما معرفی کنیم. شما با خواندن و دیدن هر کدام از این آگهی‌ها متوجه خواهید شد که چه فاکتورهایی می‌تواند در جذب مخاطب تاثیر بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید
لینک کوتاه:
http://goman.ir/?p=3293

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *