تاثیر محتوای تصویری بر فروش محصولات

تاثیر محتوای تصویری بر فروش محصولات | گمان

تاثیر محتوای تصویری بر فروش محصولات

در زمانه‌ای که مردم حوصله خواندن متن‌های بلند بالا را ندارند؛ دیگر محتوای متنی کافی نیست. از همین‌رو ساخت تیزر تبلیغاتی و محتوای تصویری می‌تواند بر مقدار فروش محصول شما کمک کند. شما با تهیه یک محتوای متنی منحصر به فرد و جذاب و یک محتوای تصویری که کاملا مفهوم باشد، می‌توانید به راحتی از رقیبان خود جلو بزنید و همیشه در صفحه serb گوگل رتبه دار باشید. ما در این مقاله قصد داریم مقدار تاثیر محتوای تصویری بر فروش محصولات را برای شما بازگو کنیم.

چرا محتوای تصویری تاثیر گذار تر شده؟

مهم نیست بر روی بیلبورد تبلیغ می‌کنید یا بنرهایتان را در کمپین‌های مجازی می‌رود. محتوای تصویری با کیفیت بالا می‌تواند تأثیر زیادی بر قیف فروش محصولات شما داشته باشد. علم نشان می‌دهد که مغز انسان تصویر را سریعتر از کلمات پردازش می‌کند. به همین دلیل است که در مقایسه با کلماتی که در کتابی بر اساس همان فیلمنامه خوانده‌اید، به خاطر سپردن جزئیات فیلمی که زمانی تماشا کرده‌اید آسان‌تر است. چیزی که این نشان می‌دهد این است که مخاطبان شما به راحتی اطلاعاتی را که شما منتشر می‌کنید مصرف می‌کنند.البته بهتر است بدانید که باید از تعدادی تاکتیک و استراتژی اصلی استفاده کنید تا محتوای شما حرفه‌ای‌تر باشد.

 

مزایای محتوای بصری برای فروش محصول

مزایای محتوای بصری برای فروش محصول

امکان دسترسی به قشر بینایی مشتریان احتمالی، تحویل سریعتر پیامی را که می خواهید منتقل کنید، تسهیل می کند. این بزرگترین مزیت استفاده از محتوای بصری در بازاریابی و تبلیغات است. محتوای بصری همچنین راهی برای جذاب‌تر کردن صفحات وب شما دارد. از این رو، ترکیب تصاویر برای از بین بردن یکنواختی ایجاد شده توسط کلمات، راهی موثر برای جذاب‌تر کردن صفحات شماست.

 

احساسات مخاطب را درگیر کنید

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که برای تاثیر محتوا بر فروش محصولات باید انجام داد، درگیر کردن احساسات مخاطب است. بیشتر افراد هنگام خرید می‌گویند که کاملا منطقی خرید کردند اما واقعیت داستان چیز دیگریست. همه کسانی که یک محصول را خریداری می‌کنند، قطعا اسیر تبلیغات آن محصول شده‌اند. شرکت‌های بزرگ به شدت روی این موضوع تمرکز دارند و با ساخت طرح‌های گرافیکی زیبا و تیزرهای تاثیرگذار سعی می‌کنند تا احساسات مخاطبان خود را جریه دار کنند.

 

از تمامی انواع محتوای تصویری استفاده کنید

اگر بتوانید در زمان تولید محتوا از انواع محتوای تصویری استفاده کنید؛ قطعا از رقبای خود در صفحه serb  جلو خواهید زد. اینفوگرافی، عکس و فیلم تعدادی از انواع محتوای تصویری هستند. البته خوب است بدانید که استفاده از جدول نیز می‌تواند به مفهوم بودن محتوای شما برای کاربر کمک کند.

 

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک‌ها بازاریابان را قادر می‌سازد تا اطلاعات را به شیوه‌ای جذاب به اشتراک بگذارند. وقتی داده‌ها به صورت گرافیکی ارائه می شوند، درک حقایق برای بازدیدکنندگان سایت شما آسان‌تر می شود. احتمال خواندن اینفوگرافیک‌ها در مقایسه با متن ده برابر بیشتر است.

 

فیلم و تیزر تبلیغاتی

تاثیر تیزرهای تبلیغاتی

ویدیوها روش جالبی برای تأثیرگذاری بر تصمیم خرید مصرف کنندگان در طیف گسترده‌ای دارند. در عصر مدرن، کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند قبل از تعامل با یک برند، فیلم‌ها یا تیزرهایی از یک محصول را تماشا کنند. پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب گواهی بر این واقعیت است. خریداران می‌خواهند در مورد محصول یا خدمات بدانند، و ویدیوها وسیله‌ای ثابت شده برای کانال‌کشی نمایش‌های واقعی هستند. ویدئوها جزء ضروری رسانه های محتوای تصویری هستند که می‌توانند فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات را ساده کنند.

 

تصاویر و عکس های محصولات

عکس‌ها تاکنون بیشترین استفاده را برای ایجاد تعامل با محتوا در سایت شما دارند. بازاریابان آنلاین تصاویر متقاعد کننده‌ای ارائه می‌کنند که با محتوای صفحات مختلف وب مرتبط است. بسته به پلت فرم آنلاین، آنها تصاویر سفارشی و منحصر به فرد ایجاد می‌کنند که برای وب سایت خاص اعمال می‌شود. نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد، استفاده از عکس منحصر به فرد است. اگر شما بتوانید از عکس‌ها و تصاویر منحصر به فرد استفاده کنید، هوش مصنوعی گوگل عکس شما را می‌شناسند و این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بهتر در رنکینگ گوگل دیده شوید.

 

کلام آخر؛ از گذشته تا امروز

از زمان‌های بسیار قدیم، مردم از ابزارهای بصری برای بیان نظرات خود استفاده می‌کردند. ما تمایل داریم به تصاویری مانند گرافیک مصور بیشتر توجه کنیم. در این عصر انقلاب فناوری، تیم‌های فروش و بازاریابی در هر صنعتی می‌توانند در کمپین‌های خود از انواع محتوای تصویری استفاده کنند. به علاوه این کار باعث می‌شود تا کسب و کار شما مزیت رقابتی در محیط دیجیتال پیدا کند.

 

ممنون که تا اینجای کار ما را همراهی کردید در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تاثیر محتوای تصویری بر فروش محصولات آشنا کرده و از انواع محتوای تصویری به شما بگوییم. شما می‌توانید ما در صفحه اینستاگرام دنبال کنید تا از جدیدترین مطلب در زمینه مارکتینگ مطلع باشید.

اگر این پست مفید بود، آن را به اشتراک بگذارید
لینک کوتاه:
http://goman.ir/?p=3331

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *