راهکارهای خلاق بازاریابی

تـهـران، اشرفی اصفهانی، خیـابان قمـوشی، بلـوار عربشاهی، خیابان سوده، پلاک ۸/۱، طبقه 3
021-49108000

 
راهکارهای خلاق بازاریابی - آژانس تبلیغاتی
درباره ما

ماندگاری در ذهن مخاطب مهم‌ترین هدف یک تبلیغ است به همین دلیل خلاقیت در شیوه تبلیغ اثربخشی یک برند را چندبرابر کرده و باعث افزایش میل به خرید می‌شود. راهکارهای خلاق بازاریابی در تبلیغ باعث ایجاد درگیری ذهنی و تغییر دیدگاه مخاطب می‌شود؛ به این ترتیب تبلیغ به شکلی زیرکانه در ذهن مخاطب جای می‌گیرد. خلاقیت در تبلیغ یعنی شکستن مرزها، عبور از مرز سنت‌ها و دوری از قواعد دست و پاگیر به شکلی هوشمند که پیشبرد فروش را رقم بزند. ما در «گمان» با برخورداری از تیمی خلاق و با تجربه از ایده‌پردازی تا طراحی و اجرای تبلیغات و کمپین در کنار شما هستیم.

راهکارهای خلاق بازاریابی - آژانس تبلیغاتی

هر ایده می‌تواند به در آمد برسد

خدمات گمان

راهکارهای خلاق بازاریابی - آژانس تبلیغاتی
Design & Creativity Studio

آتلیه طراحی و خلاقیت

هیچ فردی دوست ندارد از جایی خرید و یا خدماتی دریافت کند که نام و نشان یا هویتی مشخص ندارد، قطعا این موضوع برای همه ما در زندگی قابل لمس است؛ همه ما دوست داریم نیازات خود را از معروفترین و باکیفیت‌ترین برندها برطرف کنیم.

Website design
and Development

طراحی سایت و توسعه

داشتن وب ‌سایت یک راه عالی برای معرفی کسب و کار شماست. طراحی یک سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا خودتان را به طور کامل معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید. اغراق نیست اگر بگوییم که داشتن یک وب سایت، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد و به کمک آن، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد.
Content production and SEO

تولید محتوا و سئو

محتوا ابزار قدرتمند برای ساخت یا بقای یک نام تجاری است. تمامی صاحبان کسب‌وکار چه صاحب‌نام و قدیمی، چه جویای نام و جدید برای بودن و دیده شدن نیاز به محتوا دارند.

Advertising and Media

تبلیغات و رسانه

یکی از ابزارهای مهم برای دستیابی به جایگاه مناسب برند و اهدافی مانند فروش، طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی و بازاریابی است. فضای دیجیتال فرصتی را فراهم کرده تا کاربران در هر زمان و در هر مکان به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشند. بنابر این لازم است تا برند شما در این فضا حضوری موفق داشته باشد.

بازاریابی - دیجیتال - تبلیغات - مارکتینگ - طراحی - تدوین - استراتژی
Management of
Social Networks

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

یکی از راه های تسهیل برندینگ استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. کسب و کارها بوسیله این ابزار به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند و این باعث بیشتر دیده شدن می‌شود. در هر رسانه لازم است که محتوا متناسب با رسانه و در چارچوب هویت برند منتشر شود. گمان از استراتژی برند تا پاسخگویی به مشتریان در این رسانه‌ها را در کنار شماست.

Business Consulting & Branding

مشاوره کسب و کار و برندینگ

مشاور برندینگ با طراحی خردمندانه تکنیک های برند سازی راهکارهایی برای کسب و کارها ارائه می کند که حس تعالی و بهره وری سازمانی را افزایش می دهد. مشاور برندینگ در زمینه اجرای تکنیک های برندینگ، پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی و تحلیل بازخوردها سازمان ها را همراهی می کند.

نمونه
کــارها
راهکارهای خلاق بازاریابی - آژانس تبلیغاتی
فرم درخواست مشاوره